2012. január 22., vasárnap

Vélemény-Sunfleur Zsályás arcradír

Nekem is adott volt a lehetőség,hogy kipróbálhassak két Sunfleur terméket.Mindig jó érzés egy jó minőségű magyar termékre találni,ezért én is jelentkeztem a felhívásukra.Kiválasztottam a tesztelni kívánt két terméket és pár nap múlva már meg is érkeztek,biztonságos csomagolásban.A két választottam a Zsályás arcradír és a Bőrtápláló,vitaminos krém.Már lassan két hete használom őket,úgyhogy itt az idő,hogy írjak is róluk.


Egy kis ismertető a cégről:

A SUNFLEUR Kozmetikai Kft. tisztán családi vállalkozás, melyet a tulajdonosok azzal a céllal alapították 1989-ben, hogy bebizonyítsák, a nagy nemzetközi márkák mellett is képes egy újonnan induló, innovatív és egyben professzionális cég a nemzetközi kozmetikaipar élvonalba kerülni.
A nemzetközi élvonalba tartozó kutatási eredményeket, valamint a népi orvoslás több évszázados hagyományait és a magyar tájak speciális gyógynövényeit felhasználva, olyan kozmetikai készítményeket fejlesztettünk ki, amelyek a tudomány legújabb állásának, a legfrissebb kutatási eredményeknek, valamint a vásárlók igényeinek is maximálisan megfelelnek."

A speciális készítmények mögött meghúzódó jelentős és folyamatos innovációs háttér teszi lehetővé, hogy a kozmetikai termékek piacán is a nemzetközi élvonalba tartozó termékeket vezethessünk be a piacra. Kozmetikai termékeink között a fogyasztó mindent megtalál, ami az egészséges bőrt még szebbé és vonzóbbá teszi, ápolja és védi. Új fejlesztésű termékeink, kiemelten wellness terméksorunk egyedülálló a piacon, míg arcápolási készítményeink a legnagyobb presztízsű nemzetközi márkák közé emelik a Sunfleur márkanevet."


Ma a Zsályás arcradírról lesz szó:



A csomagolás mutatós,lila alapon fehér és ezüst mintázat,műanyag tubus,áttetsző kupakkal,ami jól záródik,utazásbiztos.A termék adagolása nagyon egyszerű a pumpás megoldásnak köszönhetően,nekem kb. 2 nyomás elég az arcomra.A homlokomat nem szoktam bekenni mert mostanában nagyon száraz és hámlik is.









Az állaga közepesen sűrű,krémes,tele zsálya darabokkal,gondolom.Az illata kellemes,gyógynövényes,én kifejezetten szeretem ezt az illatot,lemosás után már nem érezhető.

Használata eltér a hagyományos értelemben vett arcradírokétól,ugyanis nem radírozni kell vele,hanem mint egy pakolást fel kell kenni az arcra és hagyni megszáradni.Érdemes inkább vékonyabban felkenni,mert ha nagyon vastagon visszük fel,akkor sokáig tart míg megszárad.Ha ügyesen oszlattuk el,kb. 15-20 perc alatt megszárad.Ezután jön a radírozás rész,átdörzsöljük vele a bőrünket és a maradékot vízzel leöblítjük.

Nekem nagyon tetszik az eredmény.Használat után selymes,puha lesz a bőröm,ha éppen van pattanásom,azt visszahúzza,lohasztja kicsit.Egyetlen dolog van,ami talán nálam nem jött be,az a neve.Én inkább hívnám pakolásnak,mint arcradírnak,mert a végén való átdörzsölés szerintem nem elég hatékony,ahhoz,hogy eltávolítsa az elhalt hámsejteket,de mint hidratáló,gyulladáscsökkentő krémpakolás,jól működik.

A Sunfleur termékeket megtaláljátok a Rossmann,Müller,Auchan polcain és a patikákban.Ár-érték arányban szerintem megéri,ha egy kíméletes,természetes arcradírt/pakolást kerestek,ami hidratál is és persze,ha a magyar kozmetikumok elhivatottjai vagytok.Az ára 1000ft körül mozog.

A terméket a Sunfleur Kozmetikai Kft-től kaptam tesztelésre,de ez semmiben nem befolyásolta a véleményem.

Szép vasárnapot!
Puszi,Gutti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése