2012. január 7., szombat

Fülbevalóim

A Tag-es posztban említettem,hogy imádom a fülbevalókat,gondoltam megmutatom szerény készletemet :) Aminek tudom,odaírom az árát és,hogy honnan van.

Mostani legnagyobb kedvenceim a tollas fülbik.A feketének szerencsésen elhagytam az egyik tollát szilveszterkor :(
 Fekete:h&m,1290ft.Barna:c&a,párban volt 600ft azt hiszem

 Karikák:c&a,a három karika+három pár bogyó volt kb.1000ft

Karika fekete lebernyeggel :D: barátnőmtől kaptam karácsonyra és imádom,Szeged,Nagyárúház

Karika kövekkel: kaptam

 Fa karika,100ftos-ban vettem,499ft,nyáron ez a kedvencem

 A fa bogyó a barna tollas párja.A gyöngybogyós volt a szalagavatós fülbim :D,Bijou Brigitte.A lógóst kaptam.

 Lila kagylós:kaptam.Bronz karikás:fősulis gólyabálas fülbi :D,szegedi butik.

 Mindhármat kaptam.Imádom a kövecskés fülbiket.

 Lila:szegedi Nagyárúház,300ft.Rózsaszín rózsa <3,Bijou Brigitte,400ft.

Kagylók:azt hiszem mindkettő újsághoz volt.

 Sárga:barátnőm nővére készítette.Dobókocka:szegedi Napfénypark.
Bronz bogyó: kecskeméti butik,400ft.

És végül :)

Hello Kitty-s fülbik:1.webshop,2.kecskeméti Hello Kitty bolt
Azt hiszem 10.-es lehettem amikor úgy néztem ki,mint akit lehányt a Hello Kitty.Imádtam!Fülbevaló,nyaklánc,gyűrű,pénztárca,toll,kulcstartó,körömreszelő,póló,stb.Bár most is van egy ilyen pólóm és nagyon szeretem :$

Puszi,Gutti

2 megjegyzés:

  1. A tollas füliket én is nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés
  2. Абрам Александр üzletember vagyok, aki képes volt újjáéledni haldokló favágó üzletét egy Isten segítségével, akit Benjamin Lee, a hitelkonzultánsnak hívtak. Jekatyerinburgban vagyok Екатеринбург. Nos, vállalkozást akar próbálni, rendezni az adósságát, kibővíteni a meglévőt, pénzre van szüksége az áruk vásárlásához. Problémái vannak a jó hitelkeret biztosításával, szeretném, ha tudnád, hogy Benjamin úr látni fog téged. Ez a megfelelő hely az összes pénzügyi problémájának megoldására, mert élő bizonyság vagyok, és ezt nem tudom csak megtartani magamnak, amikor mások pénzügyi utat keresnek. Szeretném, ha mind kapcsolatba lépne ezzel az Isten által küldött hitelezővel. a többi részben leírtak felhasználásával e nagyszerű lehetőség részese lehet. E-mail: lfdsloans@outlook.com Vagy a WhatsApp / Szöveg + 1-989-394-3740.

    VálaszTörlés