2012. január 7., szombat

Fülbevalóim

A Tag-es posztban említettem,hogy imádom a fülbevalókat,gondoltam megmutatom szerény készletemet :) Aminek tudom,odaírom az árát és,hogy honnan van.

Mostani legnagyobb kedvenceim a tollas fülbik.A feketének szerencsésen elhagytam az egyik tollát szilveszterkor :(
 Fekete:h&m,1290ft.Barna:c&a,párban volt 600ft azt hiszem

 Karikák:c&a,a három karika+három pár bogyó volt kb.1000ft

Karika fekete lebernyeggel :D: barátnőmtől kaptam karácsonyra és imádom,Szeged,Nagyárúház

Karika kövekkel: kaptam

 Fa karika,100ftos-ban vettem,499ft,nyáron ez a kedvencem

 A fa bogyó a barna tollas párja.A gyöngybogyós volt a szalagavatós fülbim :D,Bijou Brigitte.A lógóst kaptam.

 Lila kagylós:kaptam.Bronz karikás:fősulis gólyabálas fülbi :D,szegedi butik.

 Mindhármat kaptam.Imádom a kövecskés fülbiket.

 Lila:szegedi Nagyárúház,300ft.Rózsaszín rózsa <3,Bijou Brigitte,400ft.

Kagylók:azt hiszem mindkettő újsághoz volt.

 Sárga:barátnőm nővére készítette.Dobókocka:szegedi Napfénypark.
Bronz bogyó: kecskeméti butik,400ft.

És végül :)

Hello Kitty-s fülbik:1.webshop,2.kecskeméti Hello Kitty bolt
Azt hiszem 10.-es lehettem amikor úgy néztem ki,mint akit lehányt a Hello Kitty.Imádtam!Fülbevaló,nyaklánc,gyűrű,pénztárca,toll,kulcstartó,körömreszelő,póló,stb.Bár most is van egy ilyen pólóm és nagyon szeretem :$

Puszi,Gutti

1 megjegyzés: