2012. január 6., péntek

Maybelline One by One-Vélemény

Ma erről a spirálról írnék pár szór,hogy nálam hogy vált be.
Sok jót olvastam előtte róla,és amúgy is szeretem a dúsító spirálokat,így rá esett a választásom.Első ránézésre nagyon szimpatikus,fiatalos a csomagolás.

10,4 ml,1999ft,dm

A keféje szilikonos fajta,dúsító spirál lévén elég duci,a sörték sűrűn,párhuzamos sorokban vannak.A végén rövidebbek a tüskék,így a rövidebb pillákhoz is könnyen odaférek vele.



Most még elég sok festéket vesz fel,ezért óvatosan kell bánni vele,de ez idővel úgyis változik ahogy fogy és szárad.Egy rétegben is szépen befedi a pillákat és dúsítja őket,de semmi extra.Egyébként nem potyog és nem morzsolódik,egész nap bírja.

Bal oldalon natúran vannak a pilláim,jobb oldalt pedig 1 rétegben spirálozva.


Két rétegben is próbálkoztam és hát,nem tetszett az eredmény,nekem ez már csomós :S
Viszont addig kísérleteztem míg arra nem jutottam,hogy ha a még meg nem száradt első rétegre megyek rá gyorsan még egyszer úgy egész szép az eredmény.

 Összességében meg vagyok vele elégedve,szép pillákat csinál,tartós.Egyetlen problémám vele,hogy nekem túl sok festéket vesz föl,de ez remélem változik majd.
Újravásárolnám-e: egyenlőre nem tudom eldönteni,lehet.

Puszi,Gutti

Nektek van ilyen spirálotok?Szeretitek?

2 megjegyzés:

  1. pedig az utolsón szépek a pilláid :)

    Légyszi nézz be hozzám :) http://koromessmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Jelenleg én is ezt a spirált használom,é snagyon szeretem:)

    VálaszTörlés