2012. január 31., kedd

Vélemény-Sunfleur bőrtápláló,vitaminos krém

Sziasztok!Ahogy azt a címben is olvastátok,ma erről a krémről lesz szó.



Nagyon szép,rózsaszín dobozban van a tégely.A krém egy fehér üvegben van,ezüst kupakkal,jól záródik,teljesen táskabiztos.


A kupakon belül egy kis műanyag fedélke is van,ami védi azt,jó ötlet..Én nem dobtam ki,azóta is rajta tartom,mert én higiéniás okokból nem nyúlok bele (ugyan mindig tiszta kézzel kenem az arcom persze!),hanem kicsit fejre fordítom,hogy olyan legyen a fedélke és arról veszem le a krémet.



A krém shea vajat,A,B5,C,E és F vitamint tartalmaz,normál és száraz bőrre ajánlott.Az állaga nekem teljesen "hagyományos",se nem zselés,se nem semmilyen (ezt jól megmondtam :D :) ,szóval olyan igazi krém állagú,nem túl nehéz.Nagyon finom illata van,imádom.Kevés is elég az egész arcomra,könnyen bemasszírozom a bőrbe,nem hagy zsíros érzetet.Gyorsan felszívódik,nem kell sokat várni és már lehet is rá sminkelni.Én nem szoktam minden nap használni,mert az én bőrömnek kicsit sok lenne naponta.Hetente kétszer használom a zsályás arcradírt és azután szoktam bekenni vele az arcom.Nagyon durván hidratál,nekem kb. elég is az a heti 2 alkalom.Pedig ilyenkor télen vannak száraz foltjaim,de nyomban eltűntek.Én nyugodt szívvel ajánlom.

A krémet a Sunfleur Kozmetikai Kft-től kaptam tesztelésre,de ez semmiben nem befolyásolta a vélményem!

További szép napot!
Puszi,Gutti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése