2012. január 1., vasárnap

B.U.É.K!+ Szilveszteri sminkem

Sikerekben gazdag,boldog új évet kívánok Nektek!Remélem sikerült jó hangulatban köszönteni az új évet.


Plusz,este csináltam gyorsan pár képet az új évet köszöntő sminkemről:






Végül egy ilyen semmi extra smink mellett döntöttem,egy kis csillám volt rajta,pilla és egy élénkebb Manhattan szájfényt raktam fel.

A ruhámról is próbáltam képet csinálni,de nagyon nem sikerültek jól :S

Jó pihenést Nektek! :) Én is visszabújok az ágyikóba azt hiszem :D
Puszi,Gutti

3 megjegyzés:

  1. imádom ezeket a szájfényeket *-*

    VálaszTörlés
  2. én is nagyon megszerettem.már bánom,hogy másik színből nem szereztem be :(

    VálaszTörlés
  3. az egyik dm-ben még volt pár darab :D tesómmal felvásároltuk őket:D 600 Ft.- volt darabja :)

    VálaszTörlés