2011. december 10., szombat

Megszületett :D

Sziasztok!Megjelent a Gutti's blog.Szóval a blogom,az én saját blogom:) Furcsa még ezt mondani,de majd idővel megszokom.Azért is furi,mert már 1éve agyalok rajta,hogy csináljam,ne csináljam?Sok ilyen jellegű blog van már,minek,az ezredik már nem érdekel senkit,stb.Viszont mindig oda jutok,hogy én minden egyes újabb blog megjelenésének örülök!Szóval ha már egy ember örül ennek a blognak,az nekem már öröm:)S mivel most sok időm lesz és jön a karácsony,gondoltam végre meglepem magam vele.És tádáááám...A blog főleg sminkekről,sminktermékekről,véleményekről fog szólni,ezáltal én is rögzítem fejlődésemet(ha lesz),de egyébként bármi(zene,divat,recept!,stb.),ha eszembe jut és érdemesnek tartom rá megosztom veletek.Szóval fogadjátok szeretettel és kezdeti bénaságomat elnézően :)

Puszi,Gutti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése