2011. december 13., kedd

Havi köröm

Ma a körmeimről hoztam pár képet mutiba.Az a helyzet,hogy jelenleg zselés körmeim vannak.Nem azért mert annyira favorizálnám-bár nem is utálom,sőt,régebben kifejezetten szerettem :)-hanem mert a jelenlegi munkahelyem sajna nem valami körömkímélő és teljesen letörtek és beszakadoztak,ami már elég fájdalmas volt.Kettős érzéseim vannak ezzel a dologgal.Egyrészről szeretem a zselés körmöt,mert mindig ápolt és szép körmeim vannak,másrészről viszont utálom,mert imádok lakkozni,ügyeskedni,színeket kombinálni,matricázni...Nyáron például imádtam a piros és pink lakkokat.Ez hiányzik :(
Az e havi körmöm elég egyszerű.Francia vég egy kis csillogóval és a gyűrűs ujjakon pár kövecskével.És hegyes...Sosem gondoltam volna,hogy egyszer hegyes körmöm lesz,de ez már a 2. széria és kifejezetten kényelmes :)

 itt jobban látszik a csillám






Puszi,Gutti


Mit gondoltok a műkörömről?Nektek is van?Esetleg alkalmakra csináltattok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése