2011. december 22., csütörtök

Karácsonyi smink III.

Ma is karácsonyi sminkkel jelentkezek,szerintem az utolsóval,mert holnap de. muffin sütés,du. apuval karácsonyozás,este barátnőimmel karácsonyozás,úgyhogy zsúfolt nap lesz.Szeretem az ilyet :)




 igazából ez élőben bíbor színű ám :)

Tegnap beszereztem az utolsó apróságokat is a karácsonyra,plusz ezeket :) Külön bejegyzést nem szánnék nekik.
Egyszer egy Lora lakk,bár most nem lakkozok,de nem bírtam ott hagyni,annyira szép.Sok-sok csillám narancsos zöldes fénnyel,ami persze itt nem annak látszik.

  249ft volt,10 ml,számot nem találok rajta
 kipróbáltam ezen: Avon-Vanilla Shake


Vettem egy Ziaja kakaóvajas tusfürdőt is,aminek mennyei,isteni,fenséges illata van :D
500ml,899ft

Jajj,már csak kettőt kell aludni és karácsony :D Imádom a karácsonyt,mindenestől úgy ahogy van(főleg töltött káposztástól =)).És már minden készen is áll rá,csak legyen már szombat!!! :D

Puszi,Gutti

Ti készen álltok már a karácsonyra vagy még hiányzik 1-2 apróság?Esetleg az ajándékok? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése