2012. február 22., szerda

Vélemény-Manhattan Mousse Rouge pirosító

Ma a címben is említett pirosítóról írok pár szót.A dm-ben találtam rá a kiárusított dolgok között.(Rá kellett jönnöm,hogy a "Nem költekezek ész nélkül!" fogadalmamat csak akkor tudom betartani,ha ki sem teszem a lábam itthonról :D )
Szóval egy nagyon könnyű,habos állagú pirosítóról van szó.Nagyon szép rózsaszínes-barackos árnyalat,ami az Apricot névre hallgat.A tégely alja és teteje is műanyag,nagyon könnyű,de nekem egyáltalán nem kelt olcsó érzetet.Egyébként 7g-ot kapunk benne.





 vékonyan eldolgozva

 
kicsit erősebben



Teljesen matt szín.Könnyen eldolgozható,nagyon szépen építhető.Száradás után (ami pár pillanat alatt megvan) nagyon tartós,a mintákat vízzel mostam le és jó pár soron át kellett dörzsölni a kezem mire teljesen lejött.Nagyon szép hamvas színt ad az arcnak.Teljes áron nem biztos,hogy megvettem volna,de ennyiért simán megérte,de még mennyire.Már bánom,hogy a másik árnyalatot nem hoztam el.

Puszi,Gutti

Valakinek esetleg van más tapasztalata ezzel a pirosítóval?

4 megjegyzés:

  1. gyönyörű :$ és ilyen színem még nincs :(

    VálaszTörlés
  2. Ezt én is néztem,de végül ott hagytam, én buta...

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan ez az árnyalat, de szerintem nem teljesen matt, amikor felkenem, én látok benne egy nagyon szép fényt. Nagyon szeretem és tényleg tartós.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz,helyesbítek,úgy értettem,hogy csillám és csillogás mentes.Egy nagyon természetes fénye persze van,ami a 3. swachos képen látszik is :)

      Törlés