2012. február 28., kedd

Saját készítésű tároló II.

Ma megmutatom Nektek az új büszkeségem,egy saját készítésű tárolót,amiben ezentúl a sminkdolgaimat tartom.Egy fél napom ráment,hogy megcsináljam,de megérte,mert már nagyon untam a szedett-vedett (telósdoboz,kis csavaros doboz,stb.) dobozokat,amikben eddig tartottam a cuccaimat.Most végre minden amit állandóan használok egy helyen van, kézre esik és jól látom.Mindennek csináltam külön rekeszt: szájfények,rúzsok,alapozó+púder+korrektorok,bronzosító+pirosítók,szemceruzák+tusok,spirálok és végül a szemhéjpúderek,zselés tusok kerültek egy rekeszbe,a végében pedig a CS paletta és a saját készítésű paletta.

 az üres sarokba még festeni kellene valami szépet ^-^




Nem kellett hozzá semmi más csak egy nagyobb cipős doboz,tapéta,palmatex,kartonlap és sok türelem :D És az a jó benne,hogy variálhatom a rekeszeket,mert a válaszlapok nincsenek rögzítve,csak be vannak szorítva.Szóval megveregettem a vállam mikor kész lettem :D Mondjuk kellene legalább még egy ilyen doboz,ami telis-tele van sminkekkel :D

Puszi,Gutti

Nektek hogy tetszik?Ti miben oldjátok meg a tárolást?

5 megjegyzés:

  1. húúú nagyon büszke vagyok rád :O tök jó lett! :$

    VálaszTörlés
  2. ÁÁ én is próbálkoztam hasonlóval de nekem nem volt hozzá türelmem xD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper lett!Valamit nekem is ki kellene már találnom,mert egymás hegyén-hátán vannak a cuccaim:)

    VálaszTörlés
  4. Ügyes vagy, nagyon jó lett! :) Dolgozol megrendelésre is? ;) :D

    VálaszTörlés
  5. Hogy csináltad a palettát? :)
    www.adrismink.blogspot.hu

    VálaszTörlés